MED &LIFE IN STYLE part 1






MED has launched its new bag collection from clutches to handbags and shoulder bags . They are so chic and you can wear them from day to night. I picked my fave bags,and i am really in love with them and i am really glad to show them to you . With my dear partner and photographer Tasos Karapanagiotis we took photos in a special place where i know better, in Drosopoulou Square in Filothei . The day was perfect , fortunately , we were really lucky and we managed to take some photos :) . I loved this bag for 3 reasons 
1) i wear it from day to night 
2) it has gold chains which is my favourite part of the bag 
3) it is big enough , as i want it ! 
What do you think ?
Stay tuned for the 3 other parts of my collaboration with MED and see firstly how i mix and match outfits with the bag and for the people who want to mix sport and posh stay to see the other bag :)
Have a nice day everyone !And do not forget to like the blog on facebook , twitter and instagram !


H MED λάνσαρε τη νέα κολεξιόν της με τσάντες , απο clutches μέχρι shoulder bags , handbags . Είναι  . φτιαγμένες πολύ όμορφα και με πολύ προσοχή.
Εγώ επέλεξα αυτές που θα δείτε , αυτή είναι η πρώτη και είμαι πολύ χαρούμενη που θα σας τις δείξω. Μαζί με το συνεργάτη μου και φωτογράφο Τάσο Καραπαναγιώτη επιλέξαμε ένα πολύ όμορφο μέρος , πολύ οικείο σε μένα , την πλατεία Δροσοπούλου στη Φιλοθέη . Η μέρα ήταν πολύ ωραία , ευτυχώς και μπορέσαμε άνετα να τραβήξουμε φωτογραφίες . Πραγματικά λάτρεψα την τσάντα απο την πρώτη φορά που την κράτησα και δεν είμαι και πολύ εύκολη με τις τσάντες, είμαι λίγο περίεργη να σας πω την αλήθεια. 
Τη συγκεκριμένη τη λάτρεψα για 3 λόγους 
1) γιατί μπορείς να τη φορέσεις απο το πρωί μέχρι το βράδυ 
2) λάτρεψα τις χρυσές λεπτομέρειες 
3)είναι αρκετά μεγάλη γιατί εγώ έχω ένα θέμα , θέλω να είναι λίγο μεγάλη η τσάντα.
Μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα 3 ποστς , τα 2 απο τα οποία είναι outfits για τη συγκεκριμένη τσάντα και το τελευταίο είναι για τη δεύτερη τσάντα (όσοι με ακολουθούν στο instagram θα την έχουν δει ήδη) . 
Καλή σας μέρα περιμένω να μου πείτε αν σας άρεσε και μην ξεχνάτε να ακολουθείτε το blog στο facebook , twitter instagram ! για να τα λέμε και απο κει . :)












WHAT I AM WEARING 

DVF COAT 
ZARA HIGH HEEL BOOTS 
ZARA DRESS 
SUNGLASSES BY FIRMOO.COM 

PHOTO CREDITS : PHOTOGRAPHER TASOS KARAPANAGIOTIS 

No comments:

Followers

Followers