Journalism Through Blogging Experience Speech in Deree


On Wednesday 7th of March i was invited to make a speech about my Journalism Experience Through Blogging. I was very honored and very excited but realllyyy  nervous.
The atmosphere was great though .I said some thing about my internettrip , what have gained so far , and how this blog has helped me .
The thing that i insisted on telling to myself and to my speech was to follow your dreams and do not let anywone compromise your voice.

Την Τετάρτη 7 Μαρτίου ήμουν καλεσμένη στο σεμινάριο του Deree για να μιλήσω για τη Δημοσιογραφική μου Εμπειρία μέσω του blog . Η αλήθεια είναι οτι είχα πολύ άγχος αλλά στην πορεία το ξεπέρασα . Μίλησα για το ταξίδι μου στο διαδικτυακό χώρο μέσω του blog , τί έχω αποκομίσει μέχρι τώρα και αν αυτό με έχει βοηθήσει σε επίπεδο δουλειάς και γενικά ευκαιριών. Εν κατακλείδι , αυτό πραγματικά που έχει σημασία είναι να ακολουθούμε τα όνειρά μας , να μην αφήνουμε κανέναν να μας ''φιμώσει '' και να μας σταματήσει .



 








2 comments:

Anonymous said...

Σας ευχαριστούμε για την κατασκευή την ειλικρινή προσπάθεια να μιλήσει για αυτό. Νιώθω πολύ ισχυρή γι 'αυτό και θα ήθελα να διαβάσετε περισσότερα. Αν είναι εντάξει, όπως εσείς την επίτευξη επιπλέον εκτεταμένη σοφία, μπορεί να έχετε το μυαλό συμπεριλαμβανομένου του επιπλέον αντικείμενα παρόμοια με αυτό το ένα με πρόσθετες πληροφορίες; Θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο και χρήσιμο για μένα και τους φίλους μου.

Anonymous said...

Μεγάλη πράγματα από εσάς, τον άνθρωπο. Ive διαβάσετε τα πράγματά σας, πριν και youre ακριβώς πάρα πολύ φοβερό. Μου αρέσει ό, τι youve πήρε εδώ, αγάπη τι youre λέει και τον τρόπο που εσείς το λέτε. Μπορεί να είναι διασκεδαστικό και μπορείτε να καταφέρουν να το κρατήσει έξυπνο. Δεν μπορώ να περιμένω για να διαβάσετε περισσότερα από εσάς. Αυτό είναι πραγματικά ένα μεγάλο blog.

Followers

Followers